Blijven slapen op de kinderafdeling Veiligheid Kinderen verlaten de afdeling enkel met volwassen begeleiding en na toestemming van de verpleegkundige. We hechten veel belang aan de veiligheid. Indien u als ouder de kamer verlaat, vragen we dit eventjes te melden bij de verpleging. Van u als ouder verwachten wij dat u uw kind veilig achterlaat op de kamer. Let er zeker op dat de onrusthekken van het bedje altijd omhoog staan. Als u nog vragen zou hebben, kan u hiervoor steeds terecht bij de verpleging.