mijnzol.be, uw persoonlijk patiëntendossier
Ik wil ...
- Een afspraak maken
- Mijn medisch dossier raadplegen
Wat kan u doen nog op mijnzol.be?
- Bekijken en wijzigen van bestaande afspraken
- Bekijken van algemene dossierinformatie zoals allergieën, medicatie, DNR, metingen
- Raadplegen van patiëntenbrieven
- Medische resultaten inkijken
- Contactgegevens laten wijzigen
- Vragenlijsten invullen. Zo hoeft u dit niet meer in het ziekenhuis te doen.
- Informatiebrochures raadplegen
- Begeleiding vanop afstand bij uw herstel na ingreep of onderzoek
Wat kan u niet doen via mijnzol.be?
- Een afschrift van uw medisch dossier opvragen. Dit kan via de pagina Medisch dossier [2] of rechtstreeks met dit aanvraagformulier 'Medisch dossier' [3].
Hulp nodig bij het aanmelden?
Bekijk dit filmpje om te zien hoe u zich kan aanmelden en wat u precies kan doen en terugvinden in uw persoonlijk patiëntendossier.
Inloggen kan u dus op 2 manieren:
- Via itsme®: u dient de app te installeren en eenmalig te registeren.
Stappen voor itsme® installatie: https://www.itsme-id.com/nl-BE/get-started [4]
Vragen bij itsme® installatie: https://support.itsme-id.com/hc/nl [5] - Via uw e-ID: u heeft hiervoor uw identiteitskaart en een kaartlezer nodig.
Nederlandse patiënten kunnen momenteel nog niet inloggen. De verificatie op basis van eID is voorlopig nog niet mogelijk.
U vindt hier een overzicht van de veelgestelde vragen [6].